sobota, 20 września 2014

Informacja

Na początku OGROMNE PRZEPRASZAM.
Wcale nie chcę zawieszać bloga ani nic takiego, bo mam pomysł i w ogóle cały rozplanowany. 
W tym roku zaczęłam gimnazjum i codziennie mamy jakieś kartkówki, no bo nowe przedmioty itp. A na poniedziałek już mam lekturę i kompletnie nie mam kiedy coś napisać, Przepraszam Was bardzo. Postaram się dzisiaj wieczorem dokończyć i opublikować drugi rozdział. Chciałam wam podziękować za cierpliwość i za to, że nie wypominacie mi tego, że nie ma rozdziału. Naprawdę przyrzekam, że dzisiaj albo jutro znajdę jakąś chwilę i dokończę ten rozdział. 
Sophie <3

142 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah! Awwwwwwwwwwwwww super asfiohrrfbjghsuiafhuersgr <3 Dzięki Ci Boże! Czekowam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super czekam z nie cierpliwością na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjku czekam z utęsknieniem ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię i powodzenia w kartkówkach :D Czekam z utęsknieniem :| :( Postaraj się dla nas!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sprawy , sama cos o tym wiem wkońcu jetem w III gim ;) @Hazz_My_Angel

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiemy cie ;)
    Czekamy z niecierpliwością ;)
    Do następnego ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka bedzie dzisiaj? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dzisiaj rozdział?? *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodasz dzisiaj?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic się nie stało xd Każdy ma swoje życie prywatne i różnie to bywa :) W tym roku również zaczęłam gimnazjum także wiem jak to jest :D. Weny życzę i czekam na drugi rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę, dodasz dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko ty masz dużo nauki ;)) Chwile zawsze można znaleźć, chociażby w weekend, albo wieczorem :) #czekamynanowyrozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przecierz mozna godzine dziennie przez rydzien i rozdzila jest napisaby

      Usuń
  15. Musisz po prostu roplanowac sb czas (: czekam na nst. /tori

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej no! Tak nie można! Tp jest trochę według nas chamskie! Codziennie wchodzimy i czekamy aż ty napiszesz ten rozdział, a równie dobrze byś my mogły inaczej wykorzystać ten czas. Codziennie wieczorem jakbyś weszła i napisała 5 zdań to za niecały tydzień już byś miała gotowy.!
    Wierzymy ci że masz dużo nauki, ale moglabys chociaż zajrzeć na ten blog częściej niż na Facebook'a bo pewnie wchodzisz, prawda?

    Pozdrawiam i czekam z NIECIERPLIWOŚCIĄ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Anonimek dobrze napisał!

      Usuń
    2. Dziękuję anonimku ;)
      Pisałam tak bo nie chciało mi się włączać konta google ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. przepraszam bardzo, ale nie obrażaj mojej przyjaciółki, że jest facebookowym pokemonem.naprawde szkoda ci tych 2 minut na właczenie bloga i zobaczenie czy jest rozdział? okej, rozumiem ze się wściekacie ale to naprawde nie jest jak wyglada. sophie ma teraz trudny czas w życiu i czasami nawet nie ma dla mnie czasu w ciągu tygodnia, a myśle, że nasza przyjźń jest ważniejsza niż ten blog. ostatnio dostała też dużo niefajnych ocen i uczy się by wszystko poprawić. jej życie nie kręci się tylko i wyłacznie wokół tego bloga.

      Usuń
    4. Rozumiemy, ale nic by sie nie stało jakby pojawiła się tutaj notka o braku czasu ;)
      I ja też się cały czas uczę, ale i do tego mam bardzo dużo problemów w szkole :/ No ale cóż...staram się z tego wybrnąć i jej tak samo tego życzę :) ♥♥

      Usuń
  17. Pisałaś na tym blogu że rozdziały będziesz dodawać częściej czy jakoś tak- w każdym bądź razie że postarasz się dodawać częściej. Że miały być częściej. A jak na razie nie są częściej, tylko a rzadziej. Tak właściwie to nie ma ich w cale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna poszła do gimnazjum okej? doszły jej ścisłe przedmioty (także mi) więc wiem jak to jest. to wcale nie jest łatwe i myśle ze oceny sa ważniejsze prawda?

      Usuń
  18. Mam ta sama sytuacje - 1 gimn :/ czekam na next, i powodzenia z lektura ;)
    wikcia737

    OdpowiedzUsuń
  19. No dobrze, ja też chodzę teraz do 1 gim... Ale trochę głupio, że napisałaś, że przysięgasz, że napiszesz "jutro bądź pojutrze", a minął już tydzień... ;( Przepraszam, ale troszkę tak myślę.

    No ale nic! Czekam z niecierpliwością na następny rozdział, a piszę tą uwagę, ponieważ bardzo lubię Twój blog.

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez jestem w 1gimbie ale mam czas na czytanie tego bloga, spedzanie czasu ze znajomymi i na przyjemnosci. Gimnazjum nie jest takie trudne i niw zabiera tak duzo czasu jak to opisujesz. Więc wstawiaj kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze więc sprobuj sama coś napisać żeby zadowolic okołe setke osób. zobaczymy jak ci bedzie fajnie i to wszystko pogodzisz. bo czytanie zajmuje niewiem 10 mniut-5? a pisanie znacznie długie bo musisz wymyśleć dobry watęk by zainteresować ludzi, a także poprawiać błedy jezykowe, ortograficzne, interpunkcyjne. gdybyś nie wiedziała ona sie naprawde staraby coś napisać. jesli tylko piszecie takie komentarze to ją dołujecie i ja mam wrażenie, że ona pisze na siłe

      Usuń
  21. Szkoda !!!! Będę tęsknić. Sory za spam http://modnisiowe.blogspot.com/2014/09/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałaś znależć chwilkę by dokończyć i dodać rozdział. Minęło 11 dni (chyba że źle liczę). Lekturke chociaż przeczytałaś?

    Czekamy na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozumiem no ale .... jest już 4 .10 a ja sie bardzo uzależnilam od twojego opowiadania ; ( Masz jeszcze jakieś opowiadania zeby zabić czas ? :)
    Twoja Czytelniczka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.wattpad.com/story/23120908-you
      http://www.wattpad.com/story/18569443-10-chwil
      to sa dwa opowiadania sophie które naprawde uważam ze dobre, więc prosze

      Usuń
    2. Dziękuję Vicky :) pozdrawiam ;)

      Usuń
  24. super nie ma czasu, ale chyba ma minute żeby chociaż napisać kiedy będzie nowy i czy wogóle będzie

    OdpowiedzUsuń
  25. no bo aby chociaż napisała to byłoby wiadomo kiedy i nie wchodziłoby się co pare minut

    OdpowiedzUsuń
  26. Sophie, to nie jest fajne czekac , już dawno powinnaś mieć napisane ale nie odpowiedziałaś ja też jestem w gimnazjum i jakoś daje rade pisać blogi . Ja nie obwiniam cie Soph ale wiesz to nie jest fair. Ale sie nie poddaje i czekam na nexta .z nadzieją ze sie kiedyś pojawi ... :( Xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Ehh...wciąż nie ma....
    Może chcialabys na chwilę zawiesić? Bo tu twoja koleżanka pisze że musisz poprawić oceny, więc zawieś do poprawienia...
    To będzie lepsze niż ciągłe siedzenie na Twoim blogu i czekanie na next
    ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super opowiadanie, jak wiele innych które czytam.
    Na dzień dzisiejszym mam zaznaczonych chyba z osiemnaście, które nie są dokończone... dzień w dzień sprawdzam czy jest nowy rozdział...

    A wiecie jak się czuje kiedy opowiadania nie są skończone?
    Jakbym miała amnezje, część zabranego życia...
    Czekam z niecierpliwością na resztę opowiadania. :)

    Pozdrawiam MG

    P.S. Taki komentarz mam zamiar wstawić pod każdym nie skończonym opowiadaniem, które czytam, a raczej zaczełam czytać, gdyż nie są skończone, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ehh.. dalej nie ma.....

    OdpowiedzUsuń
  30. Ehh. Dodasz dzisiaj rozdział? Bo prawie miesiąc go już nie ma.:( Jestem smutna T.T

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga koleżanko Sophie nie piszę tego opowiadania z przymusu tylko bo chce .Jak tak czytam te komętarze to normal ręce mi się załamują . Ona do jasnej ciasnej ma prywatne życie . To że Was w szkole nie cisną to nie znaczy że u niej tak jest .Naprawdę jesteście tak nie cierpliwe I nie możecie poczekać? No ludzie ogarnijcie się!

      Usuń
    2. Normalnie ręce i cycki opadają jak czytam te komentarze -.-

      Usuń
  32. U mnie cisną w szkole szczególnie z biologii i chemii

    OdpowiedzUsuń
  33. z pewnością miała tak dużo nauki zaraz na początku roku, a pozatym w pierzwszej klasie nie ma żadnych trudnyxh rzeczy przynajmniej na początku, mogłaby chociaż wejść i napisać kiedy ,łaskawie będzie nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj się z tobą nie zgadzam .Sama jestem w pierwszej klasie I jest duzo nauki

      Usuń
    2. no uwierz mi ja też byłam, ale nie o to mi chodzi, może i ona ma dużo nauki ale chyba znajdzie dziennie gdzieś tak z 5 min. i w te 5 min mogłaby napisać 5 zdań i to przez tyle co ona nie dodaje byłyby nawet dwa rozdziały, nie mówiąc, że w weekend mogłaby napisać więcej, albo raz poświęciś godzine czy dwie, gdy nie ma nic do roboty i wkoncu napisać rozdział

      Usuń
    3. No chyba nie .Skoro nie ma czasu dla swojej PRZYJACIÓŁKI to wiadomo żeby spędziła z nią czas , a ty sobie spokojnie ,bez nerwów możesz poczekać .Po za tym są jeszcze błędy które trzeba poprawić.

      Usuń
    4. a ja się denerwuję tylko stwierdzam fakt, a pozatym mówię dokłądnie o 5 minutach a tyle to chyba nawet ona ma, a poprawienie błędów też nie zajmuje dużo czasu 10 minut by jej wystarczyło, a jak nie to może dawać komuś innemu do sprawdzenia lub też ktoś mógłby jej pomóc w pisaniu, zresztą jak sama pisałaś masz dużo nauki jak ona a masz czas na wchodzenie na tego bloga?

      Usuń
    5. Sprawdzenie czy jest rozdział zajmuje max 2 minuty, a pisanie znacznie dłużej.Czy ty naprawdę nie możesz poczekać ? Zamiast dodać dziewczyne otuchy to ją dołujesz .

      Usuń
    6. Mam pytanie do anonima.... po co ma pisac kiedy doda jak tak naprawde sama ona tego nie wie?? Ej ludzie gim to nie podstawówka i nie ma tam kartkowek z dodawania i odejmowania tylko WIELE trtrudzniejsze rzeczy .... dziewczyna sie stara pisze dla nas i przede wszystkim dla siebie a wiec to ty ( anonim) powinienas jej dziekowac ze napisala cala 1 czesc i troche 2 bo gdyby w ogole nie chciala to by nie pisala ... dziekuje i pozdrawiam cierpliwych :**

      Usuń
  34. Proszę napisz następny rozdział x.x

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz, rozumiem, ze masz wlasne zycie, ale to troche nie fair, ze dlugo nie na rozdzialu. Ale nie mam Ci tego za zle, bo bardzo fajnie piszesz ;) Tylko te twoje przyjaciolki sa troche denerwujace, przeciez sama bys sie usprawiedliwila...
    xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem..przepraszam, ale gdyby nie np. ja, to byście wogóle nie widziały co sie z nią dzieje, dlaczego nie ma rozdziału. Jeśli masz jakiś do mnie problem nie patrz na moje komentarze.

      Usuń
  36. Nie żebym miala jakis problem ale troche mi sie znudzilo czekanie 2 miesiące na nexta :*** pozdrawiam i zycze weny i dobrych ocen w szkole :* mam nadzieje ze next sie niedlugo pojawi :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyno to jest już nie fair ile można czekać? NIE chcę na ciebie naciskać wszyatko rozumiem z zwiąxane ze szkołą może powinnaś zawiesić przez jakis czas wtedy napisać rozdziały i dodawac regularnie ? Nie wiem ale mam nadzieje ze w kródce dodasz. Nie chcę cie pospieszać powodzenia w szkole xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Japierdzi**e czy to sobie z nas jakieś żarty robisz? Nie masz od 2ch miesięcy internetu czy co? Zawiesiłaś bloga nie informując nas o tym, czy może chcesz sobie nabić więcej wyświetleń bo to nowy blog to się przyda. "Napisze jakąś notk że odam w przeciągu kilku dni rozdział, wszyscy co chwile będa wchodzić czy jest, będą wyświatlenia a rozdziału nie haha" sory ale tak to wygląda. Jeśli nie masz czasu to to zawieś ale poinformuj nas o tym. Jeśli przez miesiąc dokańczasz jeden rozdział, uczysz się i czytasz lekture to sory. Nikt ci nie uwierzy. Jesteś w 1gim a nie na studiach. Zapewne wchodzisz tak czy siak na facebooka czy jakies inne strony. Zastanawiam się czy masz jakolwiek szacunek do nas czytellników bo na to nie wygląda. Skoro tak ciężko jest napisać ci jedną notke że nie wiesz kiedy rozdział i ogromnie przepraszasz po raz drugi dodaj chociaż jeden komentzarz xd a jak nie masz aż tak czasu niech twoja przyjaciółka doda, co? Zresztą nie będę się mieszać u mówić ci co masz robić. Ja jestem tylko czytelniczką, która chciałaby przeczytać nowy rozdział. Czekam długo i mam już tego dosyć. Dodałaś te przeprosiny... ale po cholere? Ahhh szkoda gadac

    przepraszam za błędy, ale pisałam szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest szczyt chamstwa!!!No człowieku kultury trochę.Przecież jej przyjacióka napisała że ma trudny okres w życiu . Umierasz że nie możesz chwilę poczekać?!!

      Usuń
    2. Widze ty ja bardzo lubisz bronić. Może troche chamsko, ale kiedy ktoś po miesiącu ci pisze "Naprawdę przyrzekam, że dzisiaj albo jutro znajdę jakąś chwilę i dokończę ten rozdział. " i mija kolejny miesiąc, a ta osoba nawet słowem się nie odezwała to sory. W tym przypadku skoro jak napisałaś ma trudny okres w życiu mogłaby chociaż napisać "zawieszam bloga" i koniec tematu, a nie pisze jakąś notke z przeprosinami, obietnicą i nagle znika :c

      Usuń
  39. To jest dziecinne troche szcunku i z łaski swojej poinformuj nas czy żyjesz czy co. Byłam w pierwszej klasie gim. I aż tak trudno nie jest. Sory dużo osób odpuści sobie czytanie tak jak ja gdy nie dodasz w przeciągu tygodnia. A twoja przyjaciółka super ale każy ma prawo wyrazić własne zdannie a nie ona broni cię na każdym kkroku więc powodzenia †††

    OdpowiedzUsuń
  40. To jest dziecinne troche szcunku i z łaski swojej poinformuj nas czy żyjesz czy co. Byłam w pierwszej klasie gim. I aż tak trudno nie jest. Sory dużo osób odpuści sobie czytanie tak jak ja gdy nie dodasz w przeciągu tygodnia. A twoja przyjaciółka super ale każy ma prawo wyrazić własne zdannie a nie ona broni cię na każdym kkroku więc powodzenia †††

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest to po prostu nie fair ! Lekceważysz nas ! mogłabyś chociaż napisać, że zwieszasz bloga a nie, każdy ( juz pewnie nie ) wchodzi na tego bloga z myślą " o może juz dodała nowy rozdzial" a jedyne co zastajemy to notke z przed miesiąca ! Trocha szacunku może co? Masz czas na fejsa i te sprawy, to czemu nie możesz sobie rozplanować czasu tak aby chociaz wiczorem napisać troche na komputerze i tak przez kilka dni, a potem tylko kopiuj i wklej. I my maiałybyśmy co czytac, a ty nie musiałabys czytac TEGO TYPU komentarzy...
    Pozdrawiam i życze powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Dodasz jeszcze kiedyś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  43. to już jest serio nudne, nie ma nie ma i nie ma, popadłaś w blogową rutynę, uwierz mi ja się na tym znam, mam kontakty więc mogłabym ci ząłatwić jakiś pomocników, a jak nie to po prostu napisz, że na razie nie dajesz. I MAM PROŚBĘ PRZYJACIÓŁKO AUTORKI, WIEM, ŻE MNIE WIDZISZ, WEŹ MI RAZ ODPISZ TO ME MARZENIE!!<33

    OdpowiedzUsuń
  44. To jest szczyt chamstwa i bezczelność! Nie masz po prostu dla nas szacunku i zapewne masz nas gdzieś! Napewno wchodzisz na bloga i patrzysz na komentarze, ale jesteś zbyt leniwa żeby dodać...tracisz dużo czytelników moja droga .
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziewczyno,to już robi się nudne.Też miałam taki sam problem co ty,ale na swoim blogu napisałam że zawieszam swojego bloga a u ciebie? nie wiadomo.Twój poprzedni blog przeczytałam i teraz chciałabym się dowiedzieć co się stanie z bohaterami. Nigdy żadne opowiadanie o 1D mnie tak nie zaciekawiło jak to,a było ich naprawdę dużo.Dodaj chociaż post z tym że zawieszasz,no ale ty masz wszystko i wszystkich głęboko w dupie i ci się nic nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uspokuj się , z twojej strony to jest bezczelność . Nie nauczyli Cię w domu kultury?Rozumiem jesteś zła , ale nie wiesz jaką ma dziewczyna sytuacje a tak na nią najeżdżasz . Skoro Ci tak szkoda tych 2 min aby sprawdzić czy jest rozdział to pozdro.

      Usuń
  46. Kiedy następny ?!?!?!? Chociaż napisz, kiedy mamy się go spodziewać... Jestem to nowa, ale na prawdę to czekanie robi się nudne...

    OdpowiedzUsuń
  47. ej a gdybyśmy w komentarzach same zamiast niej napisały ciąg dalszy? albo podawały pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niech około 100 osób piszę jedno opowiadanie w komętarzach(sarkazm).Zanim coś napiszesz najpierw pomyśl.

      Usuń
    2. o co ci tak wogóle chodzi, że tak jej bronisz? a ten pomysł wcale nie jest zły np. jednaosoba mogła by zacząć a inne które serio chcą napisać i umią, będzie ich pewnie tylko pare bo reszcie się nie będzie chciało napiszą ciąg dalszy i można by spośród nich wybbierać albo zrobić jakiś konkurs itd., kiedyś na takim innym blogu tak robiliśmy i fajnie wyszło, jedna osoba coś pisał, druga np coś zmeniiała i dawała ciąg dalszy, też się najpierw zastanłó zanim coś napsize, ale nie wiem czy to coś pomoże

      Usuń
    3. Chyba się trochę zagalopowałaś.Autorka nie zawiesiła jak na razie bloga! Skoro Ci się tak nudzi to zacznij pisać WŁASNE opowiadanie.Czemu ją bronie?? A czemu ty na nią najeżdżasz? Jej życie nie kręci się wokół bloga!!Zrozum to wreszcie!

      Usuń
    4. No chyba ty moja droga się zagalopowałaś, za fałszywe oskarżenia mogę cię podać do sądu, nigdy na nią nie najeżdzałam, a twoje zachowanie by czytać wszystkie komentarze i się wtrącać jest żałosne i dziecinne a pozatym nie rozumiesz o co mi chodziło najwyraźniej za trudne

      Usuń
    5. Haha mi też, nie mogę się doczekać nowego rozdziału a ty? :) mam pomysł bądźmy wszystkie dla siebie miłe by podnieść ją na duchu i umilić sobie wyczekiwanie ;)))

      Usuń
    6. Wreszcie ktoś dobrze mówi

      Usuń
  48. Ok daj chciaż znać że żyjesz masz -1 czytelnika mnier nara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ma ci wogóle dać znak, że żyje skoro już nie wchodzisz na tego bloga? #Enoughlogic

      Usuń
    2. Wasze zachowanie jest dziecinne.

      Usuń
    3. A twoje wnerwiające.

      Usuń
    4. Możesz mi powiedzieć coś czego nie wiem? Wiem że jestem wnerwiajaca. Pozdrawiam.

      Usuń
    5. Haha o już cię lubię ;p :d

      Usuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy będzie kolejny rozdział? Proszę dodaj go jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  51. Boże jesteście jak dzieci, to jest tylko zmyslone opowiadanie. Zachowujecie się tak jakby to było wasze życie i nie ma Cię nic do roboty. Ogarnijcie się. Autorka będzie chciała to wróci, nie będzie chciała to nie wróci.

    OdpowiedzUsuń
  52. Myślę, że wcześniej zależało mi na rozdziale ale teraz chciałabym po prostu aby wszystko u ciebie było już dobrze. Piszecie, że szkołę ma każdy, ale poza szkołą też coś ma? Może ma jakieś problemy, o których po prostu nie chce mówić, bo wcale nie musi? Też często tak mam i rozumiem.

    Dlaczego macie coś do jej przyjaciółki? Wy nigdy nie bronicie osób, które są dla was bliskie? Naprawdę? Ona tylko nie chce, żeby ktoś ranił jej przyjaciółkę.

    "To nie jest fair!" No kurwa, blog to nie życie, nie musiała wcale zaczynać ff, ale to zrobiła dla siebie i czytelników. Pisze się dla przyjemności a czytelnicy to tylko dodatek! Jeśli ma jakieś problemy to internet wcale nie jest ważny!

    A może po prostu nie ma na razie weny? O to też nie można jej winić! Zaczynając bloga, nie wiedziała jak będzie, więc przestańcie ją winić.
    @luvv_my_harry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu przepraszam za wszystkie błędy czy coś ale się spieszyłam i nie mogłam sprawdzić.

      Usuń
    2. W pełni zgadzam się z tą wypowiedzią. Każdy ma swoje problemy i swoje życie i wiadome jest że prowadzenie bloga nie jest na pierwszym miejscu, dlatego nie wiem dlaczego wszyscy tak najeżdżacie na autorkę oraz jej przyjaciółkę, która zapewne wie co się dzieje u Sophie i na prawdę nie dziwie się że jej broni, ale dziwie się że jesteście tak niewyrozumiali. Autorka prowadziła bloga przez długi okres czasu i na pewno go nie porzuciła, a już na pewno nie bez powodu chociaż i tak myślę że tu wróci. Okej, może i obiecała że dokończy rozdział w weekend, ale czy wy zawsze dotrzymujecie obietnic? Zapewne nie. A może myślała że uda jej się dokończyć wtedy ten rozdział, ale stało się coś poważnego? O tym nie pomyśleliście? Nie wiecie co się dzieje z Sophie ale macie do niej pretensje. Może jakbyście wiedzieli co się u niej dzieje to byście przestali na nią najeżdżać ale to jest jej życie i nie musi zwierzać wam się ze swoich problemów. Od tego ma swoje przyjaciółki, które jak widać bronią ją i szczerze mówiąc myślę że każdy dużo by dał za taką przyjaciółkę, która broni cię jak tylko może i jest przy tobie zawsze, bo po zachowaniu jej przyjaciółki właśnie to wywnioskowałam. Nie znam Sophie osobiście i również nie wiem co się u niej dzieje, ale mam jedynie nadzieje że wszystko się u niej ułoży i do nas powróci ♥

      Pozdrawiam ♥
      ~Madi

      Usuń
    3. Ujęłaś wszystko to co chciałam napisać ale nie wiedziałam jak to napisać xx

      @luvv_my_harry

      Usuń
  53. Ej, kochana, wszystko w porządku? Martwię się, ej Vicky powiedz czy wszystko z Soph w porządku bo się martwię. Denerwujecie mnie ludzie z tymi komentarzami np. ,,Lekceważysz nas" ,,To nie fair" Jezu czy wy nie rozumiecie,że to jest bardzo trudne pisać rozdział, i ona się nad tym męczy bo chce aby udał jej się taki,że zadowoli setkę ludzi. I ona sobie żartów nie robi bo jest w 1 gimnazjum i jest trudno. A to,że u was jest niższy poziom oceniania to już nie mój problem. Dziewczyna potrzebuje motywacji a nie obraźliwych komentarzy,że ona to robi dla wyświetleń itp. Wiem to bo ja miałam dużo blogów ale usunęłam je po 6 rozdziałach bo nie dałam rady pisać. NIE PRZEJMUJ SIE KOCHANA TAKIMI OSOBAMI! JESTEM Z TOBĄ!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z soph wszystko ok :)) ciesze się ze jest kilka osob ktore rozumia jej sytuacje

      Usuń
    2. Dziękuję za powiadomienie. Ja ją bardzo rozumiem,bo mam rodzeństwo w gimnazjum (już w 2) i wiem co to znaczy. Pozdrawiam Soph, Ciebie i inne jej przyjaciółki!

      Usuń
  54. Czekamy:) życzę Ci żeby się wszystko ułożyło:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam z niecierpliwością na next :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Każdy ma w życiu różnie. A szkoły.mogą mieć różne wymagania!!!!!! A dodawając negatywne komentarze na temat nowego rozdziału i autorki jest aż śmieszne!! No ludzie one też jest człowiekiem!!! A nie jakąś maszyną do obowiązkowego pisania!!!! Nie znacie jej osobiście tak jak ja!! Nie wiecie czy jest chora, czy ma problemy czy coś innego!!! A to, że jej przyjaciółki piszą tutaj w komentarzach za nią to wiele dobrego o nich.świadczy!!!
    Pozdrawiam i życzę ci dużo weny <3
    Mam nadzieję, że w szkole idzie ci już dobrze i, że niedługo jak ci się uda to do nad wrócisz <3

    ------>

    Jeżeli są błędy to sorry, ale pisane z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sophie co się dzieje? Martwie się, że tak długo Cię nie ma. Wiem, że masz problemy w szkole. A osoby które piszą że masz już wszystko w dupie są po prostu dziecinne. Jejku Sophie nie jest maszyną do pisania. Piszę to opowiadanie bo chce a nie bo musi! To ff to chyba nie wasze całe życie?! Więc ogarnięcie się b Sophie nie żyje tylko tym blogiem. Pozdrawiam Soph i jej przyjaciółki x Życzę weny kochana💞

    OdpowiedzUsuń
  58. Odechciewa mi się tu wchodzić przez Ryśke Gabryśke i nowego rozdziału ani znaku zycia Sophie nie ma. Bajos

    OdpowiedzUsuń
  59. Co się dzieje? Napisz nam chociaż żebysmy się nie martwili.. Proszę. Zrozumiem jeżeli chcesz zawiesić bloga, ale chociaż o tym powiedz. Każdy ma swoje sprawy i wszyscy powinni to szanować tylko proszę żebys nas tak teraz nie zostawiłą bez ŻADNYch wiadomosći :((

    OdpowiedzUsuń
  60. co się dzieje nie wchodzisz tutaj od dwóch miesięcy uwielbiam twojego bloga I nie chcę żebyś go zawieszała / julkka

    OdpowiedzUsuń
  61. czy z Sophie wszystko okey? Niech da jakikolwiek znak życia, żebyśmy się nie martwili, proszę....

    OdpowiedzUsuń
  62. yyy... ta fajnie,że przez 2 miechy nie ,asz nawet chwili zeby napisac rozdzial pozdro

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. ze smutkiem muszę stwierdzić że odchodzę od tego fanfiction, wspaniała fabuła ale nie dajesz rady, wiem że masz swoje prywatne życie ale krótka notka by nie zaszkodziła... no cóż pozostaje mi powiedzieć żegnaj i dziękuję za pierwsza część " new city new love "

    OdpowiedzUsuń
  66. Dobra,teraz jestem troszke wkurzona. Dalej nie ma informacji. Ok,rozumiem Cie,ale male info nie zaszkodzi. Poprzednia czesc New City New Love byla cudowna i czekalam na ta czesc,ale nic sie nie pojawia :( Trudno,ale ja bede nadal czekac!
    czekam Sophie x

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaja sobie robisz, prawda?
    O jednego czytelnika juz mniej. Narka.
    A i jeszcze jedno. Jak czytaja ten komentarz twoja przyjacioleczki to bardzo prosze na niego nie odpowiadac. :)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też mam problem w szkole bo jestem zagrożona z matematyki i uczę sie regularnie i wgl i mam chwilkę czasu wejść na fb i czytać inne blogi i napewno znalazła bym czas na napisanie chociaż kilku zdań i pisać rozdział 2 albo 3 dni ale ty jak widzisz nawet tego nie chcesz bo nawet nie napiszesz że sory ale mam problem i że nie będzie rozdziałów a ty nic jak nie chce ci się już pisać bloga to poprostu napisz a nie prawie 4 miesiące siedzisz cicho i niewiadomo co sie z tobą dzieje i już nie chce mi sie czekać na następny rozdział troche przez tą przerwe osób ci ubyło i mam nadzieję że jeszcze kiedyś coś napiszesz. Pozdrawiam i Wesołych Świąt 😃

    OdpowiedzUsuń
  69. Łaski *.*
    Proszę !
    Zagrałam cala noc na to opowiadanie
    I jestem od niego uzalezniona
    Błagam o nexta :-*
    Pozdro ..
    twoja fanka
    Verba

    OdpowiedzUsuń
  70. A więc tak...Rozumiem.Gimnazjum, dużo nauki, obowiązki, ale dałabyś może radę wrzucić kolejny rozdział?
    Błagam ;-;
    Chciałabym Ci powiedzieć, że po przeczytaniu pierwszej części płakałam, jakby ktoś mi umarł.Nadal płaczę, heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mimo problemów dokończysz to ff :D
      Życzę weny i mnóstwo Nutelli.
      A i jeszcze chciałam podziękować Ci za utwór Owl City, który umieściłaś w rozdziale pierwszej części, kiedy to Lee tańczyła z Harry'm na jej urodzinach :')
      Znowu łzy :)
      Czekam.

      Usuń
  71. Boże ten blog jest piękny,cała ta historia to jakiś cud świata.Dziewczyno masz wielki talent którego można tylko pozazdrościć!Potrafisz wywołać takie emocje! Pierwszą część czytałam chyba z 10 razy i za każdym ryczałam jak głupia!Ja wiem,że może masz problemy i nie możesz dodawać postów lub po prostu nie masz czasu (nie moja sprawa więc nie będę Cię oceniać) w pełni to rozumiem :) ale ja będę tu wchodzić codziennie i sprawdzać czy jest dalszy ciąg, którego tak nie mogę się doczekać.Chcę Ci tylko powiedzieć,żebyś nie rezygnowała z pisania .Pozdrawiam bardzo mocno ,życzę dużo szczęścia i mnóstwo weny.
    Kacham~ Julie xx

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten blog ... no cóż co moge napisać .
    Na początku byłam do niego uprzedzona , ale dałam Ci szanse i czytałam dalej ... i tam mnie wciągnęłaś dziewczyno !! :D
    I teraz mi się przykro zrobiło :(
    , że nic nie ma ..
    Nie napiszę :
    ,,Napisz chociaż , że zawieszasz "
    bo tak nie sądzę i wiadomość o zawieszeniu by mnie przytłoczyła , ale chcę chociaż wiedzieć , że masz w planach go dalej pisać :(
    Bo mi się osobiście CHOLERNIE SPODOBAŁ !! I mam ochotę Cię udusić , ale z drugiej strony Cię rozumiem :)

    Napisz coś ... ploooose :(
    Chociażby dla fanek twojego opowiadania :)

    CZEKAMMMMMM

    ~ Panna Domka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sophie się odezwała, wystarczy, że wejdziesz na jej profil
      https://plus.google.com/113073373751118568410/posts - tu masz link
      W każdym razie jak przeczytasz komentarze do tego posta, który jest tam zamieszczony to Sophie napisała, że ma zamiar dalej pisać i że nie chce zostawiać bloga niedokończonego także wystarczy cierpliwie czekać ;)

      Usuń
  73. Napiszesz nam przynajmniej czy masz zamiar kontynulowac bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówi komentarz wyżej ↑ Sophie się odezwała :)
      https://plus.google.com/113073373751118568410/posts → tu masz link↑


      Usuń
  74. To kiedy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  75. Z tego co widac Sophie ma uczulenie na tego bloga a wiwc trudno :/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ej bo niektórzy bardzo długo czekają na ten rozdział a powiedziałaś że dodasz więc albo usuń bloga albo go zawieś bo robisz wszystkim chyba nie potrzebną nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. hej hej co z rozdziałem czekamy .......

    OdpowiedzUsuń
  79. Serio?! Nie miałaś przez rok nawet chwili? Zamieżasz wogóle cos napisać jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  80. możesz napisać jakąś chociaż notkę o tym ze zawieszasz lub wyjaśnic coś ?

    OdpowiedzUsuń
  81. JA SIĘ CHYBA ZACZNĘ CIĄĆ MYDŁEM!
    A tak serio. Zosiu błagam cię pisz dalej. Osiągnęłaś już tak dużo, a czytelników jak widzisz ci nie brakuje. 1 część opowiadania przeczytałam w 3 dni i nie mogłam się oderwać. Kiedyś byłam directioner..właśnie, kiedyś. Jestem okropna i nwm co się stało, że odeszłam z fandomu. Ale przyladkiem trafiłam na twoje opowiadanie i przypomniałam sobie jak bardzo kochałam 1D. Przyczyniłaś się do powiększenia liczby directioners :)
    Wiem, że ciężko jest wrócić do pisania, Sama to przerabiałam. Tak jest wygodniej, nie ma żadnej presji. Ale żyjąc wygodnie nie osiągniemy tego co byśmy chcieli. Proszę i mówię zapewne w imieniu nie tylko swoim, spróbój coś napisać. Możesz nie mieć "weny", ale gwarantuje, że jak ponownie się w to wkręcisz to znów poczujesz dlaczego chciałaś założyć bloga.

    Nawrócona directioner xoxo

    OdpowiedzUsuń
  82. Czekamy...
    Proszę dodaj nowy rozdział! Bardzo proszę. Pozdrawiam,Nikaa

    OdpowiedzUsuń
  83. Cześć, czy teraz masz już czas na dokończenie tego opowiadania tutaj lub na wattpadzie? Masz naprawdę wielki talent i łatwość pisania. Rzadko która książka, aż tak mi się podoba... Więc chcę cię zapytać, czy po czterech latach wciąż masz pomysł i chęci na dokończenie tej książki? Bardzo by mi na tym zależało.

    OdpowiedzUsuń