wtorek, 8 lipca 2014

Zwiastun



Minęło sześć lat odkąd wyjechałam z Londynu. Pięć lata od narodzin moich córek. Sześć lat odkąd rozmawiałam z One Direction. Sześć lat. Pięć nowych płyt "najgorętszego zespołu XXI wielku". Oraz pięć pobitych rekordów w ich sprzedaży. Siedem tras koncertowych. Czternaście siedem nagród. Osiem skandali. Pięć "gorących" romansów. Czternaście koncertów w Californii, w tym sześć w Los Angeles. Sześćset SMS z dziewięciu różnych numerów na mój tary telefon. Miliony nowych fanek na całym wielkim świecie. Dwa nowe kontrakty z wytwórniami. Trzy filmy dokumentalne. Kilkanaście biografii poszczególnych członków zespołu oraz całego zespołu. Dwadzieścia sesji zdjęciowych na okładkę "Faboulous'a". Dziewięć teledysków i zaręczyny mojego... brata.

__________________________________

Przydałoby się jakieś powitanie na New Life, New Problems...
Nie mogę się doczekać startu tej historii, ale na razie musi nam wystarczyć sam zwiastun :)
Jak emocje? Odczucia? Macie jakieś pomysły, co będzie się działo?
PS Możecie dodawać się do obserwatorów i koniecznie zajrzyjcie do zakładki "bohaterowie". 
Sophie :*

21 komentarzy:

  1. Cóż... myślę, że będzie tak:
    (kilka opcji)
    - Kathlee będzie musiała wyjechać z Kalifornii (np. do Londynu) i tam spotka One Direction.
    - One Direction będzie miało koncert w Kalifornii na który Kathlee pojedzie.
    Ale wiesz co...
    ZASKOCZ MNIE.
    Believe. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że pojedzie na ślub Louisa, bo było coś o jego zaręczynach :D

      Usuń
  2. Boski!!! Nie mogę się doczekać nowego rozdziału :) Xx @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ale w przyszłość wyjechałaś! Nie moge się doczekać początku tej historii!
    D.S. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge doczekać się rozpoczęcia tej częśi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co ? Zatkało mnie , ten zwiastun .. On sprawił że mam łzy w oczach . Strasznie ciekawi mnie to czy po 6 latach Kathlee wróci do Londynu . Jejku nie mogę się doczekać . @Hazz_My_Angel < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże ❤️❤️❤️❤️ kocham juz tego bloga ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje czekać do sierpnie, ale coś czuję że będzie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zwiastun :) ale proszę nie rób nam tego i nie karz czekać tyle i dodaj rozdział jeszcze w tym miesiącu :)
    PS. miłych i udanych wakacji :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to moja wina, że wyjechała na tak długo.
      Sorry wszystkim

      Usuń
  9. OMG ! OMG ! OMG ! ja juz się nie mogę doczekać !!!!!!!!!!!!!!! zwiastun po prostu boski !!!!!!!!!!!!! jejuuu... ja chcę już pierwszy rozdział !!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333333 / Atka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać rozdziału. Życzę miłych i udanych wakacji*-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałas czternascie siedem yolo,
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka to piosenka bo bardzo fajna ?

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem co powiedzieć, ten blog będzie piękny ;* już się zakochałam w II części <33

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten blog a druga część zapowiada się super ,zwiastun awww
    chyba się uzależniłam bo sprawdzam codziennie czy jest rozdział
    PROSZĘ DODAJ GO SZYBKO BO JUŻ NAPRAWDĘ ŚWIRUJE!!!!!!
    uwielbiam cię <333333

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza część była super, a druga zapowiada się jeszcze lepiej. Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  17. Blagam powiedz ze juz wrocilas z wyjazdu,
    NIE WYTRZYMAM DLUZEJ!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy napiszesz 1 rozdział(?), bo już się doczekać nie mogę

    OdpowiedzUsuń