piątek, 8 sierpnia 2014

Prolog

- Kathlee - 
- Los Angeles, California, Stany Zjednoczone - 

- Mamo! - podniosłam swój wzrok znak ekranu komputera i przeniosłam wzrok na moją czteroletnią córkę. Nie mogę uwierzyć, że minęło już tyle czasu, a Lee i Mackenzie są już takie duże. Zdecydowanie czas leci za szybko. Dopiero co byłam w ciąży i mieszkałam w Londynie. 
- Słucham cię, słońce. 
- Mamuś, pójdziemy na koncert? Ploszę, ploszę, ploszę!!! Emi idzie... i ja też bym bardzo chciała - na pewno nie jest to pozytywny argument. Nie cierpię matki Emily. Serio, współczuję tej dziewczynce... Jej matka jest po czterdziestce i za każdym razem krzywo się na mnie patrzy, bo kto by pomyślał, żeby mieć dzieci tak wcześnie? A do tego uważa się za królową świata, nie wiem z jakiego powodu. Pech chciał , że Emily jest najlepszą przyjaciółką mojej Lee.
- Czekaj - uśmiechnęłam się - Czyj, kiedy i gdzie? 
- One Direction!!! Za trzy tygodnie będą w Los Angeles. Pleaseeeeee - zaczęła skakać
- Lee, rozmawiałyśmy już o tym... 
- Mamo, nie każę ci słuchać ich piosenek, jeśli nie lubisz. Zrób to dla mnie i Mackenzie... I po prostu z nami idź - Nie! Nie rób tej miny. Nawet się nie waż! 
Oczywiście gdyby moja córka znała prawdę byłoby łatwiej. W końcu nie po to ukrywałam się przez pięć lat, żeby potem iść na koncert z córkami Harry'ego, bo to kompletnie mija się z celem. Nie mogę tak ryzykować.
- Proszę.... - dlaczego ja nie umiem jej odmawiać? Mówiłam już, że nie będę dobrą matką. Czasami mam wrażenie, że to Lee ma nade mną kontrolę, a nie ja nad nią. Jeśli chodzi o Mackenzie to zostawmy ten temat jak na razie, bo na to potrzeba więcej czasu.
Po upływie kilkunastu sekund absolutnej ciszy głośno westchnęłam.
- Gdzie mam kupić te bilety? - jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki młoda rzuciła się na mnie i zaczęła dziękować.
Jedno jest pewne. Nie wyniknie z tego absolutnie nic dobrego. A ja już szykuję swój testament, bo niedługo zejdę na atak serca. Całkiem możliwe, że nie tylko ja...

***
Ta da! Odmeldowuję się, jestem już w domu :) I z okazji moich urodzin publikuję rozdział dzisiaj :) Wiem, że prolog jest krótki, ale w końcu to prolog. Mam nadzieję, że Wam się podoba i dziękuję, że tyle czekaliście. 
Sophie :*

42 komentarze:

  1. Uhuhu pewnie na koncercie Harry ja zauważy mam taką nadzieję. Prolog super! Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, hajsu (xD) i wszystkiego czego pragniesz!

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) a prolog jest bajeczny:)
    #Martix

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ciekawe co zrobi Hazz jak ją zobaczy <3 czekam na 1 rozdział <3 <3 <3 <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. i wszystkiego najlepszego kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam! Wszystkiego naj i weny :*
    Zapraszam też do mnie jak, będziesz mieć czas :P
    wszystko-ulega-zmianie.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Luna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. su su super !!!!!!!!!!!!!!!!!! doczekałam sie ale teraz nie moge sie doczekac rozdziału plis szybko .....iiii STO LAT STO LAT NIECH ZYJE ZYJE NAM .... weny kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego:) Prolog super. Czekam na rozdział.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat:-). Niecierpliwie czekam na next. Pozdrawiam Kat

    OdpowiedzUsuń
  9. A I wszystkiego co najlepsze , życzę ci żebyś spotkała kiedyś naszych chłopców , życzę ci także żebyś uzyskała nowych czytelników tego IDEALNEGO FF ! Jeszcze raz 100 lat @Hazz_My_Angel

    OdpowiedzUsuń
  10. Skbdixidk nie mogłam się doczekac sierpnia , wreszcie dodalas prolog I cieszę się jął glupia xd Idealny prolog , uwielbiam to jak piszesz . Mam nadzieję że to ff odniesie sukces tak samo jak Dark czy after @Hazz_My_Angel

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego kochanie! Dużo weny, zdrówka, weny, szczęścia, weny, pomyślności, weny, żebyś kiedyś zobaczyła 1D i weny... Wybacz, że tyle tej weny ale kocham tego bloga całym sercem i mogłabym czytać nowy rozdział co godzinę ^^
    Prolog jest boski i czyt tylko ja mam wrażenie, że na koncercie Harry i Kathlee się spotkają?
    -Nie no cośty genuszu! Oczywiście, że się spotkają!
    Słyszysz Sophie?! Oni muszą się spotkać i wiem, że się spotkają, bo tak musi być! Zachowuję się gorzej niż bliźniaczki, a jestem starsza xD
    Wspominałam, że rozdział jest mega?
    Szablon jest prześliczny i po prostu nie mogę się na niego napatrzeć *.*
    Czy "New life, New problems" będzie również na Wattpadzie?
    Mam nadzieję, że tak.
    Ily xx.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj naj naj!!! <3 <3 <3 Prolog zajebisty i już nie mogę doczekać się 1 rozdziału! :*** /Sally

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG OMG OMG JA WIEM ŻE NIE WYNIKNIE Z TEGO KONCERTU NIC DOBREGO! O CHOLERA! JUŻ NIE MOGE DOCZEKAĆ SIE NN!
    IIII... STOOO LAAAT STOOO LAAAT!
    BUZIAKI
    D.S. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu jaa!! ;p najlepszego dziewczynoo!!! ;D zebys nadal miala takie pomysly i zebys pisala przez najblizsze lata..! ;DD KOCHANA JESTES!! ;** <3
    a prolog cudny *-*
    wikcia737

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam że powiem tylko "wszystkiego najlepszego" ale w składaniu życzeń jestem beznadziejna.
    Czekałam na ten prolog w naprawdę dużym napięciu. Całymi dniami zastanawiałam się jak to się rozwinie, jak świetnie to napiszesz i jak zaskoczysz nas swoim pomysłem. Warto było czekać bo nie zawiodłam się i pomimo 1000 pomysłów co się wydarzy na to nie wpadłam.
    Na prawdę jest super i czekam na jedynkę z takim samym zniecierpliwieniem jak na prolog.
    Jesteś moim mistrzem;***

    OdpowiedzUsuń
  16. NAJLEPSZEGO!!!!
    Prolog świetny nie mogę doczekać się rozdziału. Co ile będą rozdziały bo wchodzę tutaj 3 razy dziennie naprawdę chyba to już uzależnienie.Piszesz tak dobrze że normalnie zazdroszcze. Jeśli chodzi o pierwszy rozdział to myślę że na koncercie albo Harry albo Louis ją zobaczy<333
    delena18.

    OdpowiedzUsuń
  17. :-) genialny rozdział czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać na pierwszy rozdział <3
    Ale by było jakby Hazza i Lou ją zauwaliżyli hihi ;d Najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyno Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedno wielkie asjhudihauidh! Ta część będzie jeszcze lepsza niż poprzednia, uh, już to kocham! Masz ten talent :D Chyba nie znalazłam żadnych błędów (^^). Haha, 4-latka Directionerką :D Można się chwalić, że od urodzenia, noo ^^ Już kocham Lee i Mack :D Jezu, jakie piękne imiona <3 Czekałam na tą część, czekałam... i się opłaciło. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN, KTÓRE JUŻ MINĘŁY, ALE TO NIE ZNACZY, ŻE NIE MOGĘ ŻYCZYĆ CI SPEŁNIENIA MARZEŃ, POŚLUBIENIA KTÓREGOŚ Z CHŁOPCÓW, WGL SPOTKANIA ICH, BILETÓW Z M&G < haha > I STU LAT ŻYCIA <3


    ViC.x

    OdpowiedzUsuń
  21. Super naprawde ... co dziennie zaglądałam tutaj ... Kocham cie i to opowiadanie ... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps: Wszystkiego najlepszego kochana. .. ♥ Spelnienia marzen i weny.

      Usuń
  22. Cóż, przykro mi, iż nie zdążyłam na twoje urodziny, ale i tak wszystkiego najlepszego!
    Prolog jak i zwiastun jest świetny.
    Myśle że są dopracowane i przemyślane.
    Ogółem część druga tego opowiadania zapowiada się naprawde ciekawie!
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć szczęścia, i dużo weny. I oby czytelnicy byli z tobą :D
    Pozdramiem i życzę (końcówki) miłych wakacji, Am.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szykuje się bajeczne opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie sie zapowiada druga część :)
    Nie mogę doczekać się 1 rozdziału :D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego ,żebyś spotkała 1D,weny i wszystkiego co zechcesz ♥ prolog świetny czekam na 1 rozdział :) mam nadzieje że to FF będzie też na wattpadzie ;) ilysm ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę sie doczekac pierwszego rozdzialu i tego jak oni spotkaja bo sie spotkaja prawda ? Bardzo bym tego chciala ..zycze duzo weny i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie się zapowiada ;)
    Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału x

    OdpowiedzUsuń
  28. Prolog świetny!!!! Kiedy następny rozdział? Uzależniłam się od twojego bloga wchodzę codziennie zobaczyć czy jest następny rozdział proszę spróbuj dodać go jeszcze dziś :*** / julikk

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętasz jeszcze o swoim drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  30. MAMY nadzieję że rozdziały będziesz dodawała CZĘŚCIEJ niż na ncnl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że rozdział będzie jutro, ale chyba lepiej, żeby nie było go kilka dni dłużej, niż żeby był fatalny i bez pomysłu, prawda? Ja mam co robić w wakacje.
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy następny rozdział?
    Kocham tego bloga najlepszy jaki czytałam. / SamiLove1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie pisania. Wydaje mi się, że zanim pójdę spać, będzie :)
      Sophie <3

      Usuń
  33. Możliwe że pojawi się za niedługo?
    D.S. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale zaczepisty rodział *o* Strasznie lubię twój blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozdrowienia od Loczka rób te lekcje w ułamek sekundy i pisz ;)

    OdpowiedzUsuń